ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش چیزکیک نیویورکی

آموزش چیزکیک نیویورکی

چیز کیک نیویورکی


مواد لازم کراست:

2 لیوان بیسکویت گراهام کراکر (آمریکایی)یا بیسکویت پتی بور 

1/3 لیوان شکر 

7 قاشق غذاخوری کره ، ذوب شده


طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن

مواد فیلینگ:

1کیلو پنیر خامه ای یا ماسکارپونه 

1 و 1/2 لیوان شکر (طبق ذائقه تون میتونید کمتر کنید)

2 قاشق چایخوری عصاره وانیل 

5 تخم بزرگ به همراه 3 زرده تخم مرغ هم دمای اتاق

1/2 فنجان خامه 


طرز تهیه :

ابتدا فر را روشن کنید دمای 170،یک قالب فنری 22 سانتی را با کره یا روغن حسابی چرب کنید، سپس از بیرون دور تا دور قالب را با فویل آلومینیومی کامل بپوشانید تا موقع قرار دادن قالب در ظرف آب جوش ،آب به کیک نفوذ نکند، قالب را کنار بگذارید.

در یک کاسه بزرگ ، خرده های بیسکویت ، شکر و کره ذوب شده را ترکیب کنید. خوب هم بزنید تا ترکیب شود. مخلوط را درون قالب بریزید و با ته لیوان مواد به کف قالب بچسبانید و آنرا 8 دقیقه در فر از قبل گرم شده بپزید تا کراست یه پخت جزئی داشته باشد و کنار می گذاریم تا خنک شود و فیلینگ را آماده کنید، در یک ظرف پنیر خامه ای با هم زن برقی حسابی بزنید شکر و وانیل را اضافه کرده و هم بزنید سپس تخم مرغ ها و زرده ها را یکی یکی اضافه کنید و همزمان با همزن حسابی بزنید و در آخر خامه را اضافه کرده و بزنید تا مواد کامل ترکیب و یکدست شود.

سپس مواد را توی قالب ریخته و روی آنرا با یه قاشق صاف کنید سپس قالب را در یک ظرف بزرگ تر بذارید و دورن ظرف آب جوش بریزید به ارتفاع تقریبا 5سانت،اینکار باعث میشود که روی کیک شما ترک نخورد و کیکتون خشک نشود ظرف را با دقت در فر قرار دهید و به مدت 1 ساعت بپزید. بعد گذشت یک ساعت فر را خاموش کنید و بگذارید چیز کیک به مدت 30 دقیقه داخل فر با در بسته بماند.

سپس کیک را خارج کنید و بگذارید مقداری خنک شود به آرامی با چاقو اطراف کیک را از قالب جدا کنید و چیز کیک را برای 5 تا 6 ساعت و یا بیشتر بذارید توی یخچال بماند ،حتما اینکار را انجام دهید چون باعث میشه مزه چیز کیک عالی شود،و بعد سرو کنید،نوش جان.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده