ثروتسازی با هیپنوتیزم


» آموزش پروفیترول با سس شکلاتی

آموزش پروفیترول با سس شکلاتی

پروفیترول با سس شکلاتی


مواد لازم:

1 لیوان آب ( لیوان 250 میلی لیتری)

1 لیوان آرد

125 گرم کره یا مارگارین

نوک انگشت نمک

۳ عدد تخم مرغ اگر کوچک بودند ۴ عدد


مواد لازم برای کرم:

۲/۵ لیوان شیر

3 قاشق غذاخوری آرد

1 عدد تخم مرغ

نصف لیوان شکر

1 پاکت وانیل شکری

۱ پاکت کرم شانتی( میتوانید حذف کنید ولی خوشمزه‌تر میشود)


مواد لازم برای سس شکلاتی :

1 پاکت سس شکلاتی حاضری

500 میلی لیتر شیر یا نصف لیوان خامه صبحانه


طرز تهیه:

ابتدا خمیر را درست کنید. 1 لیوان آب و کره را داخل قابلمه ریخته بجوشانید سپس یک لیوان آرد را اضافه کرده نوک انگشت نمک را اضافه کرده خوب هم بزنید.۳-۲ دقیقه در حالیکه هم میزنید بپزید و از روی اجاق بردارید. ۱۰ الی ۱۵ دقیقه منتظر شوید خمیر سرد شود. سپس ۳ عدد تخم مرغ را یکی یکی در خمیر شکسته با همزن برقی هم بزنید نکته مهم هم همین است. باید تخم مرغ ها را تکی تکی خوب به خورد خمیر بدهید ، خمیر حالت چسبناکی بخود میگیرد یا با قاشق و یا با کیسه خامه زن خمیر را به بزرگی گردو یا با هر اندازه ای که دوست دارید با فاصله داخل سینی که کاغذ روغنی انداختید قرار دهید. داخل فر ۱۷۵ درجه از قبل گرم شده ۴۵_۴۰ دقیقه تا وقتی که سرخ شود بپزید.

موقع پخت خمیرها، کرم را حاضر کنید. شیر، آرد، ۱ عدد تخم مرغ و شکر را داخل قابلمه کوچکی بریزید و هم بزنید. سپس روی اجاق در حالیکه مدام هم میزنید بپزید تا قوام بگیرد. بعد از اینکه از روی اجاق برداشتید وانیل را اضافه کرده هم بزنید.

هر از گاهی هم بزنید روی آن پوسته نبندد. بعد از پختن پروفیترول ۵ دقیقه صبر کنید. پروفیترول پخته شده را دو قسمت کنید ۱ قاشق مرباخوری کرم را داخل آن گذاشته ببندید روی بشقاب سرو بچینید. بعد از اینکه تمام پروفیترولها را پر کردید و روی آنها سس شکلاتی بریزید.

برای تهیه سس شکلاتی پودر سس شکلاتی آماده و شیر را داخل قابلمه ای بریزید و روی اجاق در حالیکه مدام هم میزنید بپزید.سپس بگزارید کمی سرد شود و درآخر روی پروفیترول‌ها بریزید. (وقتی که سس شکلاتی کاملا سرد شد روی آنها بریزید در غیر اینصورت باعث میشود پروفیترول‌ها نرم و خمیر بشوند).

نوش جان



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده