خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش دسر شکلاتی

آموزش دسر شکلاتی

دسر شکلاتی


مواد لازم :

۴۰۰ گرم شکلات تخته ای

کیک شکلاتی تلخ بسته بندی آماده ( میتوانید خودتان هم بپزید )

خامه صبحانه ۲ عدد

پنیر ماسکار‌پونه ۲۰۰ گرم

پودر کاکائو ۱ ق غ

نوتلا یا شکلات صبحانه ۵ ق غ

اسانس وانیل ۲ ق چ

ژلاتین ۲ ق غ

شکر ۸ ق‌ غ


طرز تهیه:

ابتدا شکلات تخته ای ها را خرد میکنیم داخل ظرف شیشه ای ریخته روی ‌بخار اب میذاریم تا کاملا بن‌ماری شود، بعد مقداری از شکلات را داخل قالب میریزیم ( تقریبا یک‌ پنجم قالب سیلیکونی ).

با یک قلموی سیلیکونی تمام سطح قالب را با شکلات میپوشانیم‌ می‌گذاریم ۱۵ دقیقه در فریزر بماند. از این به‌ بعد دیگر نیازی نیست شکلات داخل قالب بریزیم‌ فقط با قلمو‌ میزنیم داخل شکلات و تمام قالب را با شکلات کاور میکنیم‌ و هر بار ۱۵ دقیقه داخل فریزر می‌گذاریم. این کار را ۴ بار تکرار میکنیم.

سپس داخل قالب کیک ها را میچینیم و بعد خامه و‌ نوتلا و پودر کاکائو و پنیر و اسانس و شکر را با همزن میزنیم تا یکدست بشود بعد ژلاتین را که با یک سوم لیوان آب بن‌ماری کرده بودیم و وقتی از حرارت افتاد به آن اضافه و ‌هم میزنیم تا یکدست بشود.

مایه پنیری را داخل قالب روی کیک ها میریزیم، ۳۰ دقیقه داخل فریزر می‌گذاریم سپس در می‌آوریم قالب را ( جوری باید مواد داخل‌قالب را تهیه کنید که تا سر‌قالب پر‌ بشود از‌ کیک و دسر ). فقط به اندازه یک لایه نیم سانتی روی مواد را ‌شکلات بن‌ماری شده میریزیم.

قالب باید لب به لب پر باشد، شکلات اضافی نریزید، دوباره می‌گذاریم فریزر، یک ساعت بعد آماده است و به راحتی از قالب خارج میشود فقط باید با احتیاط این کار‌ را انجام بدهید، نیم ساعت قبل سرو‌ بیرون بگذارید سپس برش بزنید. نوش جان 


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده