ثروتسازی با هیپنوتیزم

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش پوآجا کاتمر

آموزش پوآجا کاتمر

پوآجا کاتمر


مواد لازم:

2 لیوان شیر ولرم یا 400گرم

1 استکان روغن مایع 135گرم

3 قاشق غذاخوری شکر

1 قاشق مرباخوری نمک

2عدد سفیده تخم مرغ برای داخل خمیر 

2 عدد زرده تخم مرغ برای رومال نان

 1 پاکت خمیر مایه خیس(42گرم)

6 لیوان آرد یا 720 گرم


مواد لازم برای روی خمیر:

2 قاشق غذاخوری کره


مواد لازم برای داخل نان:

1 کاسه یا 250گرم پنیر سفید

یک مشت جعفری


برای روی نان ها:

2 زرده تخم مرغ

1 قاشق مرباخوری شیر

سیاه دانه


طرز تهیه:

نکته : اگر از خمیر مایه معمولی استفاده می‌کنید، ابتدا با یک لیوان شیر و یک ق غ شکر از مواد دستور در یک لیوان بریزید و هم بزنید و ده دقیقه صبر کنید کف کند و فعال شود و در ادامه دستور به باقی مواد اضافه کنید در غیر این صورت خمیر مایه فوری نیاز به استراحت ندارد.

برای تهیه خمیر ابتدا شیر گرم، دو سفیده تخم مرغ، روغن و خمیر مایه خیس ، شکر و نمک را در ظرف یا کاسه بزرگی بریزید با هم مخلوط کنید را باهم مخلوط و خوب هم بزنید. سپس آرد را به آرامی و کم کم و با کنترل اضافه کنید و ورز بدهید تا خمیری نرم به دست آورید که به دست نچسبد و یا حداقل چسبندگی را داشته باشد. سپس روی خمیر را بپوشانید و یک ساعت استراحت بدهید تا خمیر پف کند.

روی میز آشپزخانه را کمی آرد پاشی کنید و خمیر را با وردنه روی میز باز کنید و روی آن کره آب شده بمالید و سپس خمیر را تا زده و بپیچید و رول کنید و رول خمیر را به پهنای دو سانتی متر دو سانتی متر در 14قسمت برش بزنید. سپس آنها را در سینی که آرد پاشی کرده اید بچینید و 10 دقیقه در فریزر بگذارید.

بعد از این مدت از فریزر خارج کرده و هر کدام را با وردنه باز کرده و وسط آن پنیر و جعفری گذاشته و مانند بقچه تا بزنید و در سینی فر که کاغذ روغنی انداخته‌اید بچینید. در این جا روی آنها را پوشانده و 20 دقیقه دیگر در سینی فر استراحت بدهید و بعد از این زمان روی آنها با فرچه از ترکیب زرده تخم مرغ و شیر بمالید و در فر از قبل گرم شده با دمای 200 درجه سانتی‌گراد با تنظیم بالا و پایین (حدود30 دقیقه) بگذارید تا زمانی که روی آنها سرخ شود بپزید، با توجه به دمای متفاوت فرها با مراقبت بپزید. اگر فرتان گازی است چند دقیقه آخر پخت شعله گریل را روشن کنید تا روی نان‌ها سرخ شود. بعد از پخت روی نانهای پخته شده را 5 دقیقه با دستمال بپوشانید تا نرم شوند .

نوش جان



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) با هیپنوتیزم به خواسته هات برس! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده