ثروتسازی با هیپنوتیزم


» آموزش کیک هویج و گردو کاراملی با فراستینگ پنیری

آموزش کیک هویج و گردو کاراملی با فراستینگ پنیری

کیک هویج ‌و گردو کاراملی با فراستینگ پنیری


مواد لازم:

آرد سفید ۲ پیمانه

تخم مرغ ۴ عدد

شکر یک پیمانه و نصفی

وانیل یک دوم ق چ 

روغن مایع ۱ پیمانه

شیر سه چهارم پیمانه

گردو خرد شده یک پیمانه

هویج رنده شده ریز ۲ پیمانه

بکینگ پودر ۱ ق م

دارچین ۱ ق م

نمک یه پنس

جوش شیرین نصف ق چ


طرز تهیه: 

ابتدا تخم مرغ‌ها را با شکر و وانیل هم می‌زنیم تا کرم رنگ و کشدار بشود، سپس روغن مایع را بریزید و مخلوط کنید، شیر را اضافه کرده و همزن را خاموش کنید. آرد، بکینگ پودر، دارچین، جوش شیرین و یک پنس نمک را الک کنید و کم کم به مواد اضافه کنید و به صورت دورانی مخلوط کنید. هویج رنده شده را اضافه کرده، گردوها را بریزید و مخلوط کنید. سپس مواد را در قالب چرب و آردپاشی شده بریزید( قالب ۲۲ سانت برای این مقدار مناسب است) و بگذارید در فر از قبل گرم شده با درجه‌ی ۱۸۰ به مدت ۴۵ تا ۵۰ دقیقه بپزد.

پس از خنک شدن کیک، پنیر خامه ماسکار پونه ۲۰۰ گرم، خامه قنادی فرم گرفته ۲۰۰ گرم و دو قاشق غذاخوری پودر قند (اختیاری) را اضافه کرده و با همزن خوب هم بزنید، سپس کیکتان را برش بدهید و با این کرم خوب پوشش بدهید (من وسط کیک شکلات چیبسی هم ریختم).

سپس برش بعدی را رویش گذاشته و دور تا دور کیک را هم از کرم بزنید، گردوی خرد شده را هم به دیواره‌های کیک بزنید، می‌توانید از سس کاراملی هم برای تزئین استفاده کنید.

برای تهیه سس کاراملی یک لیوان شکر را در ماهی‌تابه با شعله ملایم بگذارید تا باز شود و به هیچ عنوان با قاشق هم نزنید، ماهی تابه را حرکت بدهید تا کاملا روان شود. سپس ۵۰ گرم کره و نصف خامه صبحونه را اضافه کرده و مرتب هم بزنید تا یکدست و روان بشود. درنهایت بگذارید تا خنک شود ( کمی سفت‌تر می‌شود ) در قیف‌های یکبار مصرف ریخته و نوکش را کمی ببرید و به صورت خطی خطی روی کیک بریزید.

نوش جان



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده