خرید از سراسر دنیا


» آموزش دسر ترایفل

آموزش دسر ترایفل

دسر ترایفل


مواد لازم :


کیک اسفنجي سه تخم مرغي یک عددم

مارمالاد یا خامه فرم گرفته به میزان لازم

پودر ژله دو بسته

خامه ي فرم گرفته 300 گرم

کمپوت هلو یک بسته ( یا میوه تازه و دلخواه)

پودر کاستارد 60 گرم

شكر 120 گرم

شیر 500 ميلي ليتر

کره 50 گرم


طرز تهیه:


کیک اسفنجي را از کناره به دو قسمت کرده و روی یک قسمت آن مارمالاد و یا خامه بزنید (من خامه زدم) و لایه دوم را روی آن قرار دهید . کف ظرف مورد نظر به صورت یک تکه یا تکه تکه شده بچینید.

ژله را طبق دستور پشت جعبه آماده کنید و در یخچال بگذارید تا کمی سفت بشه( من اینبار از ژله انار استفاده کردم) سپس روی کیک ها بریزید و در یخچال بگذارید تا خودش رو بگیره در این فاصله کرم کاستارد را طبق دستور زیر آماده کنید شکر و پودر کاستارد را در قابلمه ریخته، شیر را هم اضافه کنید و روی حرارت قرار دهید و مدام هم بزنید تا بجوشد و غلیظ شود. از روي حرارت بردارید کره رو اضافه و خوب مخلوط کنید و بگذارید خنک شود حال کرم خنک شده را روی ژله ي بسته شده ریخته و در یخچال قرار دهید تا خنک شود در نهایت با خامه ،کمپوت میوه یا میوه تازه و دلخواه تزئین کنید (انار و برگ تازه پونه) این دسر را با انواع ژله با طعم و مزه دلخواه میتوانید تهیه کنید و یا به جای کاستارد از پودینگ استفاده کنید.


نکته :


1-میتوانید یه لایه ژله با مخلوط میوه رو در ابتدا کف ظرف بریزید و بگذارید ژله ببنده و بعد کیک رو روی لایه ژله ای قرار بدید و کرم کاستارد رو روی کیک بریزید و در نهایت با خامه و میوه مورد نظر تزئین کنیداما من به روشی که در بالا ذکر کردم بیشتر می پسندم البته بازم تکرار میکنم بذارید ژله نیم بند بشه بعد روی تکه های کیک بریزید.

2-اندازه لایه ها اختیاریه و میتوانید کمتر یا بیشتر کنید

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده