دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طرز تهیه ژله خورده شیشه

طرز تهیه ژله خورده شیشه

طرز تهیه دسر موزاییکی یا ژله خورده شیشه 

ژله خورده شیشه یکی از ساده ترین و زیباترین دسرهاست. هم سر سفره می توانید بگذارید تا به عنوان دسر بعد از غذا میل شود و سفره تان را رنگارنگ کند و هم به عنوان یک عصرانه جذاب کاربرد دارد.

ژله خورده شیشه را می توانید با سلیقه خودتان و یا با قالب های مختلفی درست کنید.


مواد لازم:

1 بسته ژله آلوورا

1 لیوان بستنی وانیلی

ژله های رنگی به تعداد و رنگ های دلخواه

طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن مطلب مرتبط طرز تهیه چیز کیک پنیری بدون گلوتن


طرز تهیه ژله موزاییکی:

هر کدام از ژله های رنگیتان را در یک ظرف جدا بریزید و یک لیوان آب جوش به هر کدام اضافه کنید و کامل هم بزنید. برای بهتر رنگ گرفتن ژله ها و یکدست شدنشان بهتر است آن ها را به روش بنماری با آب جوش ترکیب کنید.

بعد از این که ژله ها کامل ترکیب شدند آن ها را کناری بگذارید تا خنک شوند. وقتی خنک شدند، ژله ها را جداگانه در ظرف های مربع یا مستطیلی بریزید و در یخچال بگذارید تا خودشان را بگیرند.

وقتی ژله ها به طور کامل سفت شدند، آن ها را از یخچال بیرون بیاورید و به صورت مربعی یا مستطیلی برش بزنید. البته شما می توانید آن ها را با قالب های مخصوص هم برش بزنید. این کار کاملا سلیقه ای است.


در این مرحله قالب اصلیتان را با کمی روغن چرب کنید و خورده ژله ها را در آن بریزید یا به دلخواه بچینید. ژله آلوورا را به روش بنماری درست کنید و بگذارید کمی خنک شود. بعد بستنی وانیلی را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا یک مایع سفید رنگ به شما تحویل بدهد. حالا ترکیب بستنی و ژله آلوورا را به قالب اضافه کنید. کمی قالب را تکان دهید تا در تمام بخش ها به طور یکسان پخش شود. در یخچال بگذارید تا سفت شود و خودش را بگیرد. ژله موزاییکی شما آماده است!


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده