دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» آموزش پاناکوتا وانیلی با ژله انار

آموزش پاناکوتا وانیلی با ژله انار

پاناكوتا وانیلی با ژله انار


مواد لازم:

شير يک و نيم ليوان

خامه صبحانه نصف پاكت

شكر يک سوم پيمانه

پودر ژلاتين يک قاشق غذاخوری

اسانس وانيل یک قاشق چايخورى

ژله انار يا آلبالو يک بسته

بستنى ليوانى وانيلى يک عدد


طرز تهیه:

ابتدا یک و نیم لیوان شیر را روی حرارت می‌گذاریم تا گرم بشود، ولی نجوشد، زمانی که کناره‌هایش حباب ایجاد شد، سه چهارم پاکت خامه صبحانه و یک سوم پیمانه یا کمتر، بستگی به ذائقه خودتان، شکر میریزیم و هم میزنیم تا شکر کاملا حل شود، سپس از روی حرارت برمی‌داریم و میگذاریم خنک شود.

نصف استکان آب را با یک ق غ پودر ژلاتین مخلوط کرده و روی بخار کتری میگذاریم تا شفاف بشود و بعد از شفاف شدن می‌گذاریم کنار تا خنک شود، پس از اینکه مواد کاملا خنک شدن ژلاتین را به شیر و خامه اضافه و سریع با قاشق هم می‌زنیم و یک ق چ اسانس وانیل به آن اضافه می‌كنيم.

براى لايه صورتى هم یک پاکت پودر ژله انار را با یک لیوان سرخالی آبجوش حل می‌کنیم تا کاملا شفاف بشود، سپس نصف ليوان آب بهش اضافه می‌كنيم و مخلوط می‌كنيم. بعد يک ليوان بستنى وانيلى كه به دماى محيط رسيده را به ژله اضافه کرده و با قاشق هم می‌زنیم تا کاملا مخلوط شوند.

در این مرحله مواد سفيد را داخل قالب ریخته و می‌گذاریم داخل يخچال تا ببندد، بعد لايه صورتى را رویش می‌ریزیم و دوباره می‌گذاریم داخل يخچال تا خودش را بگيرد، لايه صورتى چون داخلش بستنى دارد ته‌نشين و دو رنگ شده و دسرمان زيباتر می‌شود. درنهایت لايه سوم را هم اضافه می‌كنيم و دوباره در يخچال می‌گذاریم و بعد از سه چهار ساعت از قالب جدا کرده و با انار تزئینش می‌کنیم.

نوش جان


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده