دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» آموزش کیک پاناکوتا

آموزش کیک پاناکوتا

کیک پاناکوتا


مواد لازم کیک وانیلی:

1/4 فنجان آرد کیک 

1/3 فنجان شکر 

1/2 ق چ بیکینگ پودر

1/4 ق غ جوش شیرین

1/8 ق غ نمک

1/4 لیوان ماست غیر لبنی

1/2 فنجان شیر سویا

85 گرم کره غیر لبنی ذوب شده

2 قاشق غذاخوری عصاره وانیل


مواد لازم کمپوت توت:

1 فنجان انواع توت

1/3 فنجان آب

2-3 ق غ شربت افرا

1 ق غ پودر ژلاتین


مواد لازم پاناکوتا:

1 فنجان بلوبری

1/3 لیوان توت سیاه

1/3 فنجان آب

1/4 فنجان شربت افرا

1 لیوان شیر نارگیل پرچرب

1/3 لیوان شیر سویا

2 ق غ پودر آکای بری

1 و 1/2 ق چ پودر ژلاتین


طرز تهیه:

کیک:

ابتدا فر خود را با دمای 175 درجه گرم کنید. در یک کاسه بزرگ، مواد خشک را با هم مخلوط کنید. در یک کاسه متوسط مواد مرطوب را با هم مخلوط کنید. مخلوط را با یک لیسک بخوبی ترکیب کنید. خمیر را در قالب آماده که کف آن را کاغذ روغنی گذاشته‌اید بریزید. 25 دقیقه آن را بپزید. بگذارید خنک شود و آن را حلقه حلقه برش بزنید. برای برش به 6 تکه، از قالب کوچک استفاده کنید.


کمپوت:

توت ها، آب و شربت افرا را درون یک قابلمه بریزید و روی حرارت متوسط بپزید. توت ها را به محض شروع شدن به حرارت دادن، له کنید. پودر ژلاتین را اضافه کرده و بپزید تا حل شود. مخلوط باید به قوام سس برسد. سپس از روی حرارت بردارید. کمپوت توت را در قالب بریزید. در صورت نیاز در یخچال آن را سرد کنید.


پاناکوتا:

انواع توت ها، آب و شربت افرا را در یک قابلمه مخلوط کرده و آنرا به جوش آورید. گرما را کم کنید و برای چند دقیقه ادامه دهید. مخلوط را از یک صافی ریز عبور دهید. از پشت قاشق برای فشار دادن استفاده کنید. در یک قابلمه، شیر نارگیل، شیر و شربت توت آماده شده را به جوش بیاورید. سپس پودر ژلاتین را اضافه کرده و به طور مداوم هم بزنید تا حل شود. حرارت را کم کنید و بگذارید 1 دقیقه بجوشد و سپس گرما را خاموش کنید.

یک حلقه کیک را در حلقه کمربندی قرار دهید. حدود 1/2 فنجان پاناکوتا را درون حلقه کیک بریزید. اطمینان حاصل کنید که مواد به طرفین جریان داشته و شکاف ها را پوشانده است. برای تنظیم 5-10 دقیقه در فریزر قرار دهید. یک تکه دیگر کیک ، کمپوت توت را در بالای پاناکوتا ریخته و قسمت دیگری از پاناکوتا را درون حلقه کیک بریزید. این کار را برای لایه نهایی تکرار کنید. در نهایت در یخچال قرار دهید تا خودش را بگیرد.

نوش جان 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده